Mai precis, mecanicul de la locomotiva/soferul de autocar este cel mai rapid curier din tara, si cel mai ieftin, cu numai cinci lei poti sa trimiti un pachet pe care destinatarul sa-l primeasca in doar cateva ore. Avantaje mai sunt dar, din pacate, sunt si cateva dezavantaje.
Avantaje:
- Accepta orice, de la salam, ciorba de fasole si sarmale la laptopuri si telefoane mobile. Pentru ca…
- Preia pachetul fara intrebari.
- Cere putin, de fapt nu cere nimic, dar tariful standard, indiferent de numarul de kilograme, e doar 5 ron.
Dezavantaje:
- Chiar daca nu intreaba ce e in plasa, el se poate uita daca vrea, daca mintea-i este jucausa si-l indeamna la rau. Dar asta poate face si dude-ul de la Fan Curier, de exemplu.
- Daca pachetul tau miroase prea urat, ti-l poate arunca din locomotiva/autocar.
- Andrei poate ridica un pachet, chiar daca pachetul e pentru Bogdan.
- Trebuie sa ridici pachetul de la gara, nu conteaza la ce ora vine trenul, tu trebuie sa te prezinti. Altfel risti sa-ti manance cainii sarmalele sau, mai rau, copiii mecanicului sa primeasca o tableta frumoasa de Craciun.
- In caz ca pachetul tau n-ajunge n-ai cum sa demonstrezi ca i-ai dat ceva.
Puteti inlocui „mecanic de tren” cu „sofer de microbuz/autocar”, merge smecheria si pentru ei si costa tot 5 RON. Cu alte cuvinte, aveti diferite ore de livrare si diferite locatii, trebuie doar sa va interesati.
Soferii de autocar fac o afacere din asta, zeci de studenti asteapta duminica pachetele in statie. Zeci inmultit cu 5 RON de caciula inseamna sute de RON. O afacere, cum ziceam. Dar este o situatie in care ambele parti castiga, nu? 🙂
Zoozle
februarie 13, 2013 — 21:53
cunosc persoane care trimit si lucruri ilegale din spania in romania tot cu pachete mici, platesc 10 – 20 euro ca sa duca ceva micut.. cand colo e o valoare mare inauntru 🙂
Marian
martie 11, 2013 — 15:49
Am prieten sofer de maxi taxi pe ruta moldova, la fiecare cursa are 5-6 pachete de trimis la destinatie … taxa 10 lei de geanta, la sfarsit de luna mai strange un salariu din coletarie 😛