In urma cu aproximativ doua luni de zile am scos pentru prima data bicicleta de la iernat. Inca de cand m-am urcat pe ea pentru prima data mi-am dat seama ca ceva nu e in regula la furca – parea cam moale.
N-au trecut nici doua zile si furca mea pe aer, un Fox Float 80 RL vechi de vreo 10 ani, a cazut „pe burta”. Practic nu mai facea nimic, cand ma urcam pe bicicleta furca se impacheta cu totul.
Initial am zis ca poate am noroc si o rezolv doar cu o umflare, pentru ca peste iarna a stat pe balcon si poate a pierdut presiunea. Fericirea mea n-a tinut nici o saptamana, ca deja presiunea se pierduse din nou.
Eram trist, pentru ca bicicleta mea, cea alaturi de care anul trecut am slabit 9 kilograme si am luat amenda de la Politia de Frontiera pe pista spre Serbia, nu mai mergea.
Asa ca am inceput sa caut sa o repar. Am trecut pe la TOATE magazinele de biciclete din Timisoara – le stiti voi – si la fiecare am primit unul din urmatoarele raspunsuri:
- „Nu avem pe nimeni care sa o poata repara, mai ales ca e Fox.”
- „Si daca ai putea sa o repari, te costa minim 100 de euro, insa nu stim daca se gasesc garnituri.”
- „Ai putea sa o trimiti la Bucuresti, la cei de la Fox, insa te va costa mai mult decat face furca”
Garnituri se gaseau, insa doar pe site-urile din Anglia sau Germania. Si asta n-ar fi fost cea mai mare problema, problema era ca n-avea cine sa mi-o repare.
Toti (ma refer la cei de la magazine) mi-au recomandat sa o schimb cu alta noua, insa nu avea sa mai fie pe aer si pe la 600-700 lei nu mai era nici macar la fel de buna ca vechiul meu Fox, care asa vechi cum e inca mai costa vreo 200 de dolari pe eBay.
Totusi, in paralel, am profitat de faptul ca am niste prieteni biciclisti si le-am cerut parerea. Au dat din coate, in stanga si in dreapta, si chiar in ziua in care am epuizat toate service-urile din oras am primit doua recomandari pentru Cipi, cel care detine Bike Repair Shop.
L-am sunat, am stabilit ca-i duc bicicleta a doua zi si ca imi repara furca cu 300 lei. Va spun sincer, la inceput am fost sceptic, pentru ca pana la el toti erau la fel de siguri pe ei, insa in mod invers, ca nu se poate repara, nu ca e gata intr-o zi.
Acum, au trecut vreo doua saptamani de cand mi-am reparat bicicleta la el. Furca e bine mersi, lucreaza perfect si nu mai pierde presiune. Evident, daca am probleme, am garantie pe lucrare, insa nu cred ca va fi cazul.
Pentru ca mi-a placut cum a lucrat (am facut si o revizie completa la bicicleta – costa 150 lei) m-am oferit sa scriu un articol pe blog despre atelierul lui. Evident, daca stiti si voi alte ateliere de reparat biciclete in Timisoara, puteti sa le lasati in sectiunea de comentarii, recomandarile sunt binevenite. Din pacate, eu nu am gasit unul care sa ma ajute cu problema mea.
Probabil ca Bike Repair Shop nu e cel mai ieftin loc unde-ti poti regla, intretine si repara bicicleta, insa e un service unde – cel putin asa mi s-a parut mie – munca e de calitate.
Pe Cipi il gasiti pe pagina de Facebook a atelierului, daca-i scrieti acolo ce problema aveti cu siguranta o sa va raspunda destul de repede. 🙂
Ciprian Burca
mai 29, 2016 — 22:28
multumesc darius, sper sa fii multumit, si da, nu sunt cel mai ieftin, chiar cel mai scump, dar imi respect clientii si doresc satisfactia totala a lor, din acest punct de vedere. diferenta intre mine si restul , este ca eu lucrez pentru mine, restul pentru altii si interesul este scazut, si delasarea este la loc de cinste cand este vorba de bani, inclin sa le dau dreptate, dar totusi nimeni nu ii obliga sa ramina la job ul acela daca sunt prost platiti.
LaPedale
mai 30, 2016 — 09:09
La fel lucreaza si La Pedale Drobeta, cu drag, devotament si 100% seriozitate. Felicitari!
Madalin Daniel Rosca
octombrie 29, 2018 — 10:36
Pagina nu mai este valabila. Se poate un update, va rog? Mai presteaza in continuare servicii? Multumesc.
Darius
octombrie 29, 2018 — 15:03
Am actualizat articolul, pagina lor acum este: https://www.facebook.com/cipibiciclistul/
Inca lucreaza.