Mai precis, mecanicul de la locomotiva/soferul de autocar este cel mai rapid curier din tara, si cel mai ieftin, cu numai cinci lei poti sa trimiti un pachet pe care destinatarul sa-l primeasca in doar cateva ore. Avantaje mai sunt dar, din pacate, sunt si cateva dezavantaje. 

Avantaje:

  • Accepta orice, de la salam, ciorba de fasole si sarmale la laptopuri si telefoane mobile. Pentru ca…
  • Preia pachetul fara intrebari.
  • Cere putin, de fapt nu cere nimic, dar tariful standard, indiferent de numarul de kilograme, e doar 5 ron.

Dezavantaje:

  • Chiar daca nu intreaba ce e in plasa, el se poate uita daca vrea, daca mintea-i este jucausa si-l indeamna la rau. Dar asta poate face si dude-ul de la Fan Curier, de exemplu.
  • Daca pachetul tau miroase prea urat, ti-l poate arunca din locomotiva/autocar.
  • Andrei poate ridica un pachet, chiar daca pachetul e pentru Bogdan.
  • Trebuie sa ridici pachetul de la gara, nu conteaza la ce ora vine trenul, tu trebuie sa te prezinti. Altfel risti sa-ti manance cainii sarmalele sau, mai rau, copiii mecanicului sa primeasca o tableta frumoasa de Craciun.
  • In caz ca pachetul tau n-ajunge n-ai cum sa demonstrezi ca i-ai dat ceva.

Puteti inlocui “mecanic de tren” cu “sofer de microbuz/autocar”, merge smecheria si pentru ei si costa tot 5 RON. Cu alte cuvinte, aveti diferite ore de livrare si diferite locatii, trebuie doar sa va interesati.

Soferii de autocar fac o afacere din asta, zeci de studenti asteapta duminica pachetele in statie. Zeci inmultit cu 5 RON de caciula inseamna sute de RON. O afacere, cum ziceam. Dar este o situatie in care ambele parti castiga, nu? 🙂

Pachet-Autocar-Tren